امام جمعه مهریز عنوان کرد:
امام جمعه مهریز گفت: نمازجمعه حج فقرا و نیازمندان است و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ۹۰۰ پایگاه اقامه نمازجمعه در کشور و ۲۷ پایگاه اقامه نمازجمعه در سطح استان یزد دایر است.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 23 July 2022

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع خبرنگاران مهریز با اشاره به سالروز اولین اقامه نمازجمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) یاد و خاطره شهدای گرانقدر، امام راحل، شهدای محراب و شهید ایت الله صدوقی را گرامیداشت و افزود: از زحمات و مجاهداتهای دو امام جمعه فقید شهرستان مهریز حجت الاسلام والمسلمین حسینی منش و حجت الاسلام والمسلمین برهان قدردانی و تشکر می کنم.

وی در باب فضیلت و اهمیت نمازجمعه تصریح کرد: در قرآن کریم یک سوره بنام سوره جمعه اختصاص یافته است همچنین خداوند در قرآن کریم می فرماید: در روز جمعه هنگامی که صدای اذان ظهر جمعه به گوشتان رسید به سوی نمازجمعه بشتابید.

حجت الاسلام محی الدینی بر انتشار و انعکاس اخبار نمازجمعه و نشر انتقادات سازنده در نمازجمعه توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: نمازجمعه حج فقرا و نیازمندان است و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ۹۰۰ پایگاه اقامه نمازجمعه در کشور و ۲۷ پایگاه اقامه نمازجمعه در سطح استان یزد دایر است.

وی در جمع خبرنگاران شهرستان به حضور پررنگ تر و باشکوه تر مردم در نمازجمعه تاکید کرد و افزود: نمازجمعه به مثابه خار در چشمان دشمنان است، لذا مردم و مسئولان و خبرنگاران کمک کنند که آیین عبادی سیاسی نمازجمعه باشکوه برگزار شود.

وی افزود: طبق بخشنامه وزیرکشور استقرار میزخدمت بطور جد در نمازجمعه مهریز در حال انجام است و این میزخدمت با برنامه ریزی فرمانداران جهت پاسخگویی و ثبت سوالات مردم توسط مسئولان ادارات فعالیت می کند.

همچنین در پایان خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مطالبات خود در مسائل مختلف شهر با امام جمعه مطرح کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار