فرماندار همدان خواستار شد :
فرماندا همدان خواستار راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 11 July 2022

 

فرماندا همدان خواستار راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان شد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان گفت : نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی عرصه خوبی برای رصد توانمندیها، ‌ایجاد انگیزه برای فعالان، تسهیل در ارتباط با بازارهای هدف و در نهایت کمک‌ به افزایش اشتغالزایی در این بخش است.

وی خواستار را اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان شد و افزود : میراث فرهنگی با همکاری انجمن صنایع دستی و با استفاده از همه ظرفیتها باید برای برگزاری این نمایشگاه اقدام کند.

فرماندار همدان با اشاره به گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در میزان اجرای تعهد اشتغال سالجاری بر اساس گزارش سامانه رصد اشتغال کشور تاکید کرد : بدنبال آمار سازی نیستیم چون میزان بیکاری ما در شهرستان خیلی بیشتر از تعهدی است که پیش بینی شده و‌ لذا تحقق صد در صدی آمار اشتغال برای ما هیچ افتخاری ندارد.

وی اضافه کرد : برنامه ریزی ما باید اشتغالزایی پایدار و امنیت شغلی را برای افراد بدنبال داشته باشد چون دنبال آمار نیستیم بلکه باید این آمار همراه با لیست مشخص افراد با شغل دایم، قابل اتکا و استناد باشد.

محمدی در ادامه با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بنیاد علوی و تعریف عرصه های کاری با هماهنگی دستگاههای اجرایی جهت اشتغالزایی اظهار کرد : رفع مشکل برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در ناحیه صنعتی قهاوند و احیای مرکز آموزش فنی و‌حرفه ای روستای کوزره در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان نیز گفت : طی سالجاری در شهرستان همدان 1719 مورد اشتغالزایی معادل 25 درصد تعهد 7 هزارو 15 نفری اشتغال محقق شده است که برابر سامانه رصد در بین شهرستانهای استان پیشرو هستم.

محمد جلیلوند افزود : عملکرد برخی از ادارات هنور در سامانه رصد به ثبت نرسیده و تعدادی از طرح ها و اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد نیازمند ویرایش است که دستگاههای اجرایی ذیربط باید نسبت به بررسی و رفع نواقص اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار