تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ، پیشرفت پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای منطقه شبلیز را جلوتر از برنامه زمانبندی شده اعلام کرد .
کد خبر: ۱۰۵۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 09 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ریحان بهادر افزود :  یکی از سیاست های اصلی شرکت گاز استان ، محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار استان و همچنین توسعه زیرساخت های گازرسانی و برخورداری مردم این مناطق از نعمت گاز است که پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای شبلیز در راستای تحقق همین هدف تعریف شد .
بهادر گفت: شروع این پروژه از فروردین ۱۴۰۱ بوده و زمان اتمام آن هم پایان سال تعریف شده است، اما خوشبختانه هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته که بسیار جلوتر از برنامه زمانبندی پیش می‌رود.
وی ادامه داد: با تلاش همکاران در شرکت گاز استان، همکاری خوب دیگر دستگاه‌های اجرایی، تلاش و پشتکار خوب پیمانکار پروژه و از همه مهمتر همکاری خوب مردم، این پروژه به سمت مراحل نهایی خود حرکت می‌کند.
بهادر گفت: مسیر انتقال خط لوله از مناطق صعب العبور مارگون به منطقه شبلیز بوده که مسیر بسیار سخت گذر و هزینه بر است، اما خوشبختانه کار به خوبی پیش می‌رود.
سرپرست مدیر عامل شرکت گاز استان ادامه داد: اعتبار این پروژه ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که با این اعتبار ۱۰ روستا با ۴۵۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر گازرسانی خواهد شد.
بهادر گفت: هر چند برنامه زمانبندی شده برای پایان پروژه گازرسانی به مجموعه روستا‌های شبلیز، اسفندماه ۱۴۰۱ تعین شده، اما امیدواریم این پروژه قبل از فصل سرما و در پایان تابستان به بهره برداری برسد.
سرپرست مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان اظهار داشت : یکی از مشکلات همیشگی ما در اجرای پروژه ها ، معارضین محلی هستند که خوشبختانه این مشکل را در منطقه شبلیز نداشتیم و مردم نهایت همکاری را با ما داشتند که از آن ها تشکر می کنم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار