نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد یکی از توطئه‌های مهم دشمنان را ایجاد جو ناامیدی به آینده کشور با بهره‌گیری از فضای مجازی و رواج شایعات، شبهات و دروغ‌پردازی ذکر کرد و هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه را خواستار شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 08 July 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به روز عرفه و اهمیت عید سعید قربان اشاره کرد و گفت: باید مردم و جوانان قدر لحظات ملکوتی این روزهای مقدس را بیش از گذشته بدانند و برای خودسازی و ارتباط با حضرت حق استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در ادامه گفت: ترویج بدحجابی، نقشه حساب شده و توطئه فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی و ضعیف کردن بنیان خانواده است .

وی ادامه داد: قوام و امنیت روحی و روانی و سلامت جامعه اسلامی در گرو رعایت حجاب و عفاف و عمل آحاد جامعه به آموزه‌های دینی است و باید مردم و مسئولان به آن عنایت داشته باشند.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: تمامی تلاش استکبار بعد از شکست در عرصه‌های مختلف برای ضربه زدن به کشور و اساس نظام ما بر وارد کردن خدشه به حجاب و عفاف متمرکز شده است.

ناصری به شرایط یزد به دلیل داشتن آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی و حضور گردشگران در آن اشاره کرد و گفت: باید مسئولان برای پیشگیری از ضعیف شدن حجاب و عفاف دقت و نظارت لازم داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: عزت و عظمت بانوان و دختران در کشور اسلامی به رعایت حجاب و عفاف بستگی دارد و خانواده‌ها در کنار مسئولان برای تقویت آن اقدام مناسب داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار