کد خبر: ۱۰۵۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 07 July 2022

به‌گزارش پایگاه تحلیلی_ خبری تابناک یزد، تدبیر جدید مدیریت شهری در بهبود آسفالت خیابان‌های یزد، پیش از آنکه در پی تحقق این مطالبه چندساله رضایت شهروندان را در بر داشته باشد، یقه کاسبان یزدی را گرفته و نفس بی‌رمق بیزینس‌های کوچک (مغازه‌ها) را تنگ کرده است.
تعمیرات، بدون اطلاع قبلی به کسبه و درنظر گرفتن شرایط عبور و مرور ساکنین صورت می‌گیرد و ساعت کاری کارگرانِ این پیمانکاران به جای فعالیت مداومِ شبانه روزی، روزانه از ساعت کاری کارمندان دولتی هم کمتر است.
به طور مثال طبق گزارشی که توسط یک شهروند به دست تابناک یزد رسیده، بیش از دو روز است که بلوار پروفسور حسابی، حدفاصل خیابان فلسطین و میدان عالم، به‌کلی مسدود شده و مردم و کسبه از رفت و آمد در آن عاجزند.
این بلوار که طی دو نوبت در ساعات ۸ تا ۱۳:۳۰ تعمیر و تراشیده شده؛ به سرعت‌عمل هرچه بیشتر برای بازگشتن به شرایط عادی نیازمند است.
پرسش اصلی از مقامات دستوردهنده، اجرایی و ناظر این است که آیا واقعا فکر می‌کنند یک شیفت کاری برای تراش و کندن و آسفالت مجدد یک بلوار طویلِ تجاری که محل تردد کسبه و ساکنین می باشد، کافی‌ست؟ آیا لازم نیست پیش از نارضایتی کسبه‌ی بلوار پروفسور حسابی، اطلاعیه‌ای مبنی‌بر مقدار زمانِ تعمیر خیابان، ارائه تا مردم و کسبه بتوانند برنامه ریزی کنند؟
واقعا این سرعت، خمودگی و بی‌تدبیری، شایسته شهر جهانی در این وضعیت رو به زوال اقتصادی است؟
شهردار یزد، شهردار منطقه یا سازمان عمران شهرداری، چه کسی پاسخگوی این آشفته احوالی پرتکرار در یزد است، وقتی که یک خدمت صادقانه به جای تحسین مردم، عامل نارضایتی و اعتراض آنان می شود؟!

برچسب ها: اعتراض ، آسفالت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار