در مراسمی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم بیات به عنوان امام جمعه بخش رحیم آباد معرفی شد
کد خبر: ۱۰۵۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶ 02 July 2022

 

به گزارش تابناک گیلان ؛ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه رحیم آباد با بیان اینکه ائمه جمعه نقش سرنوشت سازی در تحلیل و تبیین حوادث سیاسی و اجتماعی ایفا می‌کند گفت: انسجام بخشی و هدایت فرهنگی در منطقه و سیاست گذاری کلان برای پیشبرد اهداف انقلاب و گام دوم انقلاب از وظایف ائمه جمعه است.

حجت الاسلام والمسلمین، ولی عادلی با اشاره به نقش موثر امام جمعه در بررسی مسائل روز، افزود: امروزه کار امام جمعه متفاوت است و باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اشخاص حقیقی و حقوق استفاده کند.

محمدرضا شهاب زاده ، فرماندار رودسر در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند بخش رحیم آباد بر ضرورت همدلی‌ها برای حل مشکلات و توسعه این بخش تاکید کرد.

امام جمعه جدید بخش رحیم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این بخش بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه توانمندی‌های جوانان برلزوم هم فکری برا‌ی پیشرفت و آبادانی جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات ضمن تبریک ایام ذیحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برای الگوگیری از ازدواج آسان گفتخانواده‌ها سخت گیری‌ها را کنار بگذارند تا جوانان بتوانند به راحتی ازدواج کنند.

وی همچنین یاد شهدای بزرگی همچون آیت الله صدوقی، شهدای دانشمند هسته ایی و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ترور این سرزمین را گرامی داشت و گفتعملکرد سردمداران آمریکایی در عرصه‌ی بین الملل سرشار از دو رویی، نفاق و بی اعتمادی ست و کسانی که دلباخته‌ی روابط با شیطان بزرگ شوند، ساده لوح و غافل از حقایق پشت پرده اند

حجت الاسلام والمسلمین هادی بیات همچنین جبهه گیری دشمنان ملت ایران در تمامی مجامع بین المللی را از مصادیق دیگر غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها دانست و افزود: آمریکایی بار‌ها ثابت کردند سیاست هایشان با ارزش‌های ناب اسلامی و انسانی ملت ایران منافات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار