امام‌جمعه موقت یزد گفت: قوه قصائیه باید به نقش اصلی خود که تحقق عدالت و مبارزه عملی با فساد در جامعه است جدی و بدون اغماض و با دقت برخورد کند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 24 June 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمد رضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر یزد افزود: باید قوه قصائیه به خصوص قضات شجاع با درایت و بدون چشم‌پوشی از مشکلات، رسالت خود را در مبارزه با مظاهر فساد انجام دهند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی افزود: اگر قضات در کشور به حد و طبق مقررات به وظایف خود عمل کنند و اجرای حق و عدالت داشته باشند ضمن حل مشکلات دارای اجر الهی هستند.

امام‌جمعه موقت یزد گفت: در همه مسایل مختلف کشور شامل انتخابات، زندگی مردم و سایر امور دیگر قوه قصائیه رسالت و نقش راهبردی دارد و باید همه برای اجرای قانون همکاری و عمل کنند.

مدرسی اظهار کرد: یکی از وظایف مهم قوه قصائیه نظارت بر حسن اجرای مقررات در بخش های مختلف در سطح کشور است و باید امکانات مورد نیاز نیز در اختیار آنها قرار گیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: یکی از مهمترین ماموریت‌ها و هدف اصلی نظام و انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی است و باید همه برای تحقق آن بکوشند.

مدرسی به اهمیت ازدواج در اسلام و ضرورت انجام انجام آسان در جامعه با همکاری مردم و مسئولان به عنوان یک موضوع مهم و محوری اشاره کرد و پیگیری آن را کشور خواستار شد.

وی به توطئه‌های مختلف منافقین در اوایل انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در بعد فرهنگی و اقتصادی ملت ایران در سایه ولایت فقیه دارای عزت و اقتدار است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار