فرمانده انتظامی خراسان شمالی:
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی هیچ گونه دغدغه امنیتی نداریم و با قدرت، تمام نقاط استان را برای برقراری نظم و امنیت رصد می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 19 June 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده صبح یک شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پلیس در طول سال اقدامات بسیار خوب و مثمری را در حوزه ارتقا و تداوم امنیت پایدار انجام داده است.

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: در تمام حوزه‌ها خصوصاً حوزه مشاوره و مددکاری، امروز مرکز مشاوره آرامش که زیر مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی است با بکارگیری کارشناسان مجرب، بیش از ۸۵ درصد از پرونده‌های ارجاع شده را به صلح و سازش ختم کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه ارتباط با مردم و سامانه ۱۹۷، به صورت هر دو هفته یک بار جلسات ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات و درخواست‌های این مردم عزیز رسیدگی می‌شود، افزود: بحث رسیدگی به درخواست‌های مردم و تلاش برای رفع مشکلات انتظامی و ترافیکی آنان همواره مورد تاکید مجموعه است.

 

سردار مطهری زاده تصریح کرد: در خراسان شمالی هیچ گونه دغدغه امنیتی نداریم و با قدرت، تمام نقاط استان را برای برقراری نظم و امنیت رصد می‌کنیم.

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت خصوصاً اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: خدمت به مردم افتخاری است که نصیب کارکنان نیروی انتظامی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار