مدیر کمیته امداد فیروزآباد گفت: به‌منظور تسهیل در امر ازدواج، کمک مالی بالغ‌بر یک‌میلیارد و 370 میلیون ریال در قالب تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج در اختیار 106 عروس و داماد این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱ 04 March 2015

حسین امیری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که در کمیته امداد امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: هدف کمیته امداد از اهداء کمک‌هزینه‌های ازدواج، آسان کردن این امر و تسریع در تشکیل خانواده است.

وی با بیان اینکه کمک به امر ازدواج حرکت در راستای سیره معصومین و فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: نسل جوان در آستانه ازدواج نباید تسلیم فرهنگ غلط حاکم بر بعضی بخش‌های جامعه مبنی بر ازدواج‌های پرهزینه شود.

امیری ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم فعالیت‌های خدماتیکمیته امداد ترویج فرهنگ ساده‌زیستی در عین داشتن زندگی سالم و بی‌دغدغه است.

این مقام مسئول در کمیته امداد فیروزآباد خدمات کمیته امداد را هدفمند و منظم عنوان و اضافه کرد: بسته به اینکه فرد مددجو در چه مرحله‌ای از زندگی اجتماعی خود به سر می‌برد کمک‌های کمیته امداد متنوع بوده که از اعطا وام‌های خودکفایی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی گرفته تا کمک‌هزینه ازدواج و تأمین و تعمیر مسکن خواهد بود.

وی از کمک بیش از یک‌میلیاردی کمیته امداد امام خمینی به نو داماد و نو عروس‌های این شهرستان خبر داد و بیان کرد: به‌منظور تسهیل در امر ازدواج، کمک مالی بالغ‌ بر یک‌میلیارد و 370 میلیون ریال در قالب تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج در اختیار 106 عروس و داماد فیروزآبادیقرار گرفت.
مدیر کمیته امداد امام خمینی فیروزآباد در پایان سخنان خود بیان داشت: 25 مورد از هدایای ازدواج به میزان 361 میلیون ریال به مددجویان بخش میمند تعلق‌ گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار