حجت الاسلام مدبر گفت: حادثه تخریب ساختمان آبادان تجربه ای برای دیگر شهرها به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی است.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 04 June 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در خطبه های نماز جمعه امروز جهرم گغت: بعد از بیش از ۸۰۰ روز که کرونا از مردم تلفات می گرفت روز گذشته این آمار به صفر رسید و در این راستا از ایثار و فداکاری هایی کسانی که در این وادی تلاش کردند و جان خود را به خطر انداختند سپاسگذاری می کنیم.

امام جمعه جهرم با اشاره به سالروز تکریم امامزادگان در هفته آینده، افزود: دشمن در وادی ضربه زدن به ارزش ها کاری بسیار زشت انجام داد و با تولید فیلمی در کشور اردن حضرت امام رضا (ع) مورد توهین واقع شد.

 

وی با اشاره به حادثه آبادان ضمن تسلیت به بازماندگان گفت: این حادثه گرچه تجربه تلخی بود اما فرصتی برای پیشگیری از حوادث ناگوار است.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه باید تلاش تا چنین حادثه ای دیگر رخ ندهد از خوزستانی های مقیم جهرم بابت برگزاری آیین سوگواری جان باختگان حادثه آبادان قدردانی کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم جلوگیری از تحریف شدن اصول اندیشه های امام خمینی (ره) عنوان کرد: صاحبان تریبون و افراد تاثیرگذار باید در این راستا گام برداشته و به تببین اصول اندیشه های امام خمینی (ره) بپردازند.

 

امام جمعه جهرم توکل به خدا، اتکال و اعتماد به خدا را از جمله اصول اندیشه های امام خمینی (ره) عنوان کرد و استکبار ستیزی، اعتماد به اراده و نقش مردم، حمایت از محرومان، اعتقاد به استقلال کشور، قضاوت نسبت به وضعیت فعلی افراد، علم و تقوا و... را از جمله این اصول دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار