کد خبر: ۱۰۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 03 October 2015
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از توابع استان ایلام از دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و  اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی در ارتفاعات صعب‌العبور قلارنگ با سلاح گرم مبادرت به شکار می‌کند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 11 مرکزی لومار قرار گرفت.

ایمان‌‌پور افزود: مأموران پس از شناسایی محل و کمین موفق به دستگیری شکارچیان شده و از آنان تعداد سه قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و 12 قطعه پرنده شکار شده کشف و ضبط شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی داده شدند.

* افزایش سهم مردم در تولید امنیت 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در استان ایلام امنیت و احساس امنیت را فراگیرترین نیاز جامعه امروز خواند و گفت: مردم باید در تولید امنیت سهیم باشند.

شهرام امیریان افزود: نیروی انتظامی به عنوان محوری‌ترین سازمان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و حفظ آرامش جامعه همواره نیازمند مشارکت مردم در این مسیر بوده است.

وی به ارتباط دو سویه اقتدار پلیس و آرامش جامعه اشاره کرد و ادامه داد: همدلی و همزبانی که در شعار امسال هفته ناجا آمده است از یکسو بر اقتدار پلیس تأثیر دارد و از سوی دیگر باعث می‌شود که آرامش در جامعه محقق شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در ادامه با گرامیداشت هفته ناجا بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با هدف جلب مشارکت مردم و تکمیل پروژه جامعه محوری پلیس تأکید کرد و گفت: حرکتی که در یک دهه اخیر در سازمان پلیس شروع شده است نیاز به کار بیشتر و استفاده از ظرفیت فرهنگی سایر نهادها در تحقق امنیت اجتماعی پایدار دارد.

امیریان با اشاره به اجرای بیش از 10 برنامه مشارکتی با سایر نهادها و ارگان‌های دولتی در ایام هفته ناجا گفت: محور اصلی برنامه‌های امسال هفته ناجا بر رویکرد آموزشی و فرهنگ‌سازی مبتنی خواهد بود.

* اعتماد مردم جلوه اقتدار پلیس در جامعه است

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام اعتماد مردم را جلوه اقتدار پلیس در جامعه خواند و اظهار داشت: امنیت زمینه‌ساز پیشرفت و شکوفایی در کشور است.

حسن کاظمی گفت: امنیت پایه و اساس پیشرفت هر کشوری است و پلیس پیش‌قراول این مهم در ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سال 94 و در راستای تحقق شعار سال و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت نقش بی‌بدیل و ارزشمندی را بر عهده خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به افزایش اعتماد عمومی مردم به پلیس در سال‌های اخیر گفت: مشارکت مردم در تأمین امنیت جامعه نشان اعتماد آنان به پلیس است.

وی مقابله با سرقت و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های پلیس در این شهرستان خواند و بر تلاش مستمر تمام یگان‌های اجرایی پلیس در این جهت تأکید کرد.

کاظمی اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرایم مهمترین هدف پلیس است که با اقداماتی نظیر افزایش آگاهی بخشی در جامعه، ارائه مشاوره‌های پیشگیرانه و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس توانسته است گام‌های مهمی در این زمینه بردارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های امنیت محله محور گفت: پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از اولویت‌های پلیس پیشگیری در ادامه سال جاری خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار