رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: گلوگاه نیازمند توجه ویژه در بخش آب و خاک است چراکه با توجه به شرایط کم بارانی و شرایط آبی که وجود دارد و مشکلات و محدودیت های فراوانی در بخش کشاورزی و تولید دارد، نیازمند توجه جدی است
کد خبر: ۱۰۴۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳ 28 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، حسن عنایتی در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه و در جمع‌بندی سفر یک روزه به این شهرستان، گفت: گلوگاه ۴ درصد سطح زیرکشت استان و ۱۰ هزار و ۷۰۰ کشاورز و بهره بردار دارد.

گلوگاه نیازمند توجه ویژه در بخش آب و خاک است
گلوگاه نیازمند توجه ویژه در بخش آب و خاک است
 

وی افزود: بزرگترین نهالستان انجیر و مدرن تمرین کشتارگاه طیور خاورمیانه و انستیتو تحقیقات توتون را در شهرستان گلوگاه داریم که این شهرستان را برجسته کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: گلوگاه نیازمند توجه ویژه در بخش آب و خاک است چراکه با توجه به شرایط کم بارانی و شرایط آبی که وجود دارد و مشکلات و محدودیت های فراوانی در بخش کشاورزی و تولید دارد، نیازمند توجه جدی است.

عنایتی تصریح کرد: تنها مرکز فرآوری گیاهان دارویی توسط شرکت تعاونی زنان روستایی در این شهرستان فعال است و جهاد کشاورزی چند پروژه را برای توسعه بخش کشاورزی شامل توسعه باغات، دامپروری، گیاهان دارویی و سامانه های نوین آبیاری، تجهیز و نوسازی و زهکشی اراضی در دستور کار دارد.

وی گفت: ۸۶ میلیارد تومان از اعتبار ملی در سفر رییس جمهور به بخش کشاورزی شهرستان گلوگاه اختصاص یافته است.

خبر: الهام زارعی. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار