استاندار مازندران خبر داد؛
استاندار مازندران گفت: شهرستان گلوگاه دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و علمی است و تقویت ظرفیت‌های شرق استان و شهرستان گلوگاه و بهره وری بیشتر از این ظرفیت ها، هدف اصلی است
کد خبر: ۱۰۴۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷ 28 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، سیدمحمود حسینی پور در دومین سفر شهرستانی خود به شهرستان گلوگاه به همراه ۴۰ نفر از مدیران ارشد استانی و نیز حضور در نشست هم اندیشی با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف جامعه، هدف سفرش را شناسایی مشکلات موجود، برنامه ریزی برای رفع آن و همچنین تقویت ظرفیت‌های این شهرستان اعلام کرد.

تقویت ظرفیت‌های شرق مازندران و شهرستان گلوگاه
تقویت ظرفیت‌های شرق مازندران و شهرستان گلوگاه
 

وی با اشاره به اینکه شهرستان گلوگاه دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و علمی است افزود: تقویت ظرفیت‌های شرق استان و شهرستان گلوگاه و بهره وری بیشتر از این ظرفیت ها، هدف اصلی است.

استاندار مازندران، بر شناسایی و حمایت از جوانان با استعداد گلوگاه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: انتخاب شهر‌ها بر اساس اولویت‌های آن شهر بوده و اگرمسئولان شهری به دنبال توسعه و رقابت با دیگر شهر‌ها هستند، باید با اراده مطالبات خود را پیگیری کنند تا خروجی مثبت مطالبات شهری توسط مردم احساس و لمس شود.

تقویت ظرفیت‌های شرق مازندران و شهرستان گلوگاه
 
 

حسینی پور با بیان اینکه برای توسعه شهرستان گلوگاه سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حال تدوین است، افزود: توسعه این شهرستان در همه حوزه ها، در دستور کار مسئولان ارشد استانی قرار دارد تا از مهاجرت روستانشینان به شهر جلوگیری کنیم.

وی سپس با حضور در روستای تیله نو شهرستان گلوگاه از پل نیمه کاره این روستا بازدید و تصریح کرد: با تخصیص اعتبار مورد نیاز، این پل تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

حجت الاسلام میر احمدی امام جمعه موقت شهرستان گلوگاه هم گفت: این شهرستان دارای علمای برجسته‌ای بوده و حوزه علمیه در حال ساخت شهرستان گلوگاه برای تکمیل، نیازمند به اعتبار است.

استاندار مازندران صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهرستان گلوگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با حضور در منزل شهید عبدالرضا کلبادی نژاد شهید رسانه این شهرستان، شهدا را شناسنامه ایران اسلامی برشمرد که باید ادامه دهنده راه آن‌ها بود.

خبر: الهام زارعی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار