ثبت رکوردی دیگر در توزیع سوخت در استان همدان.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ثبت رکوردی دیگر در مصرف فرآورده بنزین موتور در استان همدان در طول ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 08 May 2022
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ثبت رکوردی دیگر در مصرف فرآورده بنزین موتور در استان همدان در طول ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، امین روستایی گفت: باتوجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی و افزایش سفر‌های هموطنان، افزایش مصرف سوخت در هفته منتهی به تعطیلات عید فطر پیش بینی شده و با همت مسئولین نواحی و کارکنان انبار‌های نفت استان، سوخت موردنیاز بدون وقفه تأمین و توزیع شد.

وی ادامه داد: امسال و در بازه زمانی ۷ روزه (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت) قبل و بعد تعطیلات عید فطر با افزایش ۴ میلیون لیتر مصرف بیشتر، شاهد رشد ۴۷ درصدی مصرف بنزین در مجموع مرکز و شهرستان‌های ده‌گانه استان همدان در مقایسه با همین مدت (۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت) در سال ۱۴۰۰ بودیم.

روستایی با بیان اینکه منطقه برای مواجهه با مصرف ناگهانی بنزین آماده بود، افزود: با بررسی داده‌های آماری، مصرف کل بنزین در بازه زمانی بالا در منطقه، ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار لیتر بوده که میزان رشد مصرف در شهرستان‌های تابعه از ۳۷ درصد تا ۵۹ متغیر بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به استقرار استان همدان در مسیر‌های مواصلاتی و عبور و مرور جاده‌ای از شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور، این منطقه در زمره مناطق مهم بوده وذخیره سازی مطمئن، حمل و نقل ایمن و پایداری سوخت رسانی در این جغرافیا از میهن اسلامی از حساسیت بالایی برخوردار است.

روستایی اظهار داشت:در هفته‌ای که گذشت ۴۲۲ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودرواز خدمات سوخت رسانی ۱۰۱ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع در این منطقه استفاده کردند که در قیاس با تعطیلات عید فطر سال گذشته، ۱۳۶ هزار دستگاه بیشتر است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان مصرف بنزین در ۷ روز اشاره شده به ناحیه مرکزی (همدان و فامنین) با ۶ میلیون لیتر و کمترین آن به ناحیه تویسرکان با ۵۱۷ هزار لیتر مصرف اختصاص دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار