عمل نیکویی که در مازندران تکرار شد
با رضایت و اقدام خیرخواهانه خانواده ایشان، اعضای این بیمار مرگ مغزی، برای اهداء زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینا درتهران منتقل شد
کد خبر: ۱۰۴۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 06 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اهدای‌عضو یک بانوی سوادکوهی امیدبخش بخش زندگی به بیماران نیازمند عضو شد.

اهدای عضو بانوی مازندرانی نجات بخش چند بیمار شد
 

بر اساس این گزارش، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از هفتمین اهداء عضو در سال ۱۴۰۱ در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

دکتر تورج اسدی با اعلام خبر فوق افزود : زنده یاد جانبخش خانم سیده حدیقه حسینی بانوی ۵۹ ساله اهل سوادکوه به دلیل خونریزی مغزی ناشی از فشار خون و علی ‌رغم تلاش پزشکان و همکاران ICU بیمارستان رازی دچار مرگ مغزی شد که با رضایت و اقدام خیرخواهانه خانواده ایشان، اعضای این بیمار مرگ مغزی، برای اهداء زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینا درتهران منتقل شد.

وی ضمن تقدیر از خانواده بزرگوار و ایثارگر آن مرحومه جهت اهدای عضو، برای روح این بانو رحمت و آرامش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کرد .

دکتر اسدی با بیان این که زنده‌یاد « حسینی» صد و پنجاه و چهارمین مورد اهدا عضو از سال ۱۳۹۳ و هفتمین مورد در سال ۱۴۰۱ در مجموعه دانشگاه علم پزشکی مازندران می باشد، از کارکنان بیمارستان رازی قائمشهر که د این اقدان همکاری داشتند قدردانی کرد‌.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار