معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران از کشفیات 90 درصدی سرقت در 6 ماهه نخست امسال خبر داد‌‌.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 01 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ز شهرستان ساری، یارعلی نیازی ظهر امروز در نشست خبری هفته ناجا با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این هفته برگزار می‌شود، گفت: در 6 ماهه نخست امسال در بحث کشفیات سرقت 90 درصد رشد و در جرائم، هشت درصد کاهش داشتیم.
وی با اظهار اینکه در وقوع جرایم کاهش چشمگیری داشتیم، تصریح کرد: در تصادفات جاده‌ای 18 درصد و در تصادفات درون و بیرون‌شهری 11 درصد کاهش داشته‌ایم.
سخنگو هفته ناجا در مازندران با بیان اینکه در دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر افزایش قابل توجهی داشتیم، افزود: در 6 ماهه نخست امسال، کشفیات جرائم اینترنتی 89 درصد افزایش داشتیم و این مسأله بیانگر هوشیاری و اقدامات به‌موقع پلیس فتا است.
وی با اشاره به برگزاری 131 برنامه هفته ناجا در سطح استان، یادآور شد: برپایی نمایشگاه تخصصی با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد، برگزاری صبحگاه مشترک، امحای مواد مخدر در ستاد استان از جمله برنامه‌های ناجا در این هفته است.
نیازی افتتاح پروژه‌های عمرانی، راه‌اندازی شهرک ترافیک در اردوگاه دانش‌آموزی بادله، افتتاح نمایشگاه فضا مجازی و همایش دهیاران از دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.
رئیس دبیرخانه ستاد هفته ناجا در مازندران از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در هفته ناجا خبر داد و گفت: در این همایش به قید قرعه دو دستگاه خودروی پراید و 270 دستگاه دوچرخه اهدا می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار