استاندار خوزستان امنیت شغلی کارگران را مهم ترین موضوع این قشر دانست و گفت: کارگران با داشتن امنیت شغلی می‌توانند به خوبی نقش خود را در تولید ملی ایفا کنند.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ 28 April 2022

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان پنجشنبه در نشست منتخبین با جامعه کار و تولید خوزستان به مناسبت هفته کارگر بیان کرد: خوزستان یکی از استان هایی است که آمار بالای کارگری را در کشو ردارد و حدود یک میلیون نفر کارگر در این استان مشغول به کار هستند.

وی افزود: جامعه کارگری برای توسعه استان قدم های خوبی برداشته و با توجه به اینکه شعار سال بحث تولید بر پایه دانش بنیان و اشتغال است روز کارگر را  باتحقق شعار سال پیوند می زنیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: کارگران در بحث تولید نقش اساسی دارند لذا رفع مشکلات این قشر به عنوان سرمایه های انسانی در ۲ سطح استانی و ملی پیگیری می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه جامعه کارگری استان در بخش های مختلف موفق به کسب مقام‌های برتر در سطح ملی شده که نشان از عملکرد بسیار خوب آنها است.

در ادامه این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: امسال خوزستان در جشنواره امتنان ویژه جامعه کارگری ۹ عنوان برتر ملی را کسب کرده است.

ارسلان غمگین افزود: جامعه کارگری خوزستان در این جشنواره چهار عنوان در بخش قرآن، سه عنوان کارگر نمونه و ۲ عنوان در حوزه  واحدهای نمونه در بخش بهداشت و سلامت کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه  برتری در حوزه کارگری نشان می دهد که جامعه کارگری به سمت پیشرفت و بهبود در حرکت است اظهار داشت: جامعه کارگری در راهپیمایی قدس حضور خواهند داشت و بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت خواهند کرد.

۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار