استاندار یزد تاکید کرد: مطالعات مربوط به طرح توسعه باغ دولت آباد ظرف مدت یک ماه و با رعایت ضوابط بالادستی و پیوست های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به تصویب برسد.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 26 April 2022

«مهران فاطمی» در نشست بررسی سند راهبردی توسعه باغ دولت آباد که با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل این باغ جهانی برگزار شد، عنوان کرد: جلسات هر حوزه باید دارای خروجی‌های عملیاتی باشد تا با صرف وقت و انجام پیگیری های لازم به نتیجه رسیده و نتایج آن در میدان عمل ملموس و قابل مشاهده باشد.

وی در ادامه با اشاره به معطل ماندن ۲۵ ساله برخی از موضوعات مربوط به باغ دولت آباد یزد، خاطرنشان کرد: کلیه مطالعات انجام شده جهت توسعه باغ دولت آباد باید ظرف مدت یک ماه بررسی و پیوست های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن لحاظ و مدل عملیاتی آن تعیین و تصویب شود.

استاندار با بیان اینکه طرح توسعه باغ دولت آباد باید فاز بندی و در مرحله اجرا قرار گیرد، تصریح کرد: فاز یک طرح توسعه این باغ با رعایت ضوابط بالادستی و پیوست ها و مبتنی بر نظرات تولیت موقوفه دولت آباد جمع بندی و برای اجرای آن برنامه زمانبندی تهیه شود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت تغییر شیوه آبیاری درختان این مجموعه تاریخی، تاکید کرد: مطالعات مربوط به اجرای سیستم آبیاری قطره ای ظرف مدت یک ماه انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استاندار ، توسعه ، تصویب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار