مدیرکل بنیاد شهید؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: کتاب بهترین و ماندگارترین رسانه برای معرفی شهدا است و امیدوارم این چنین کتاب‌هایی برای همه شهدا نگاشته شود که نسل‌های آینده بداند که کشور و نظام با چنین رشادت‌هایی پایدار مانده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 25 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در ویژه برنامه روایت مادری گرامیداشت معلم شهید «احمد کرمی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین (ع)، اظهار داشت: از شهدا صحبت کردن امری سخت است و هر کسی که تصمیم سخن گفتن در خصوص شهدا را دارد، باید از کلماتی استفاده کند که در شأن این عزیزان است.

وی افزود: هر کشوری اگر می‌خواهد در تاریخ ماندگار شود، باید بزرگان خود را به بهترین شکل تکریم کند و آنها را زنده نگه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: تاریخ این سرزمین در دفاع مقدس شهدا هستند که باید‌‌ آنها را معرفی کرد و این امر وظیفه ای مهم است که بر عهده همه آحاد جامعه و به ویژه اهل قلم قرار دارد تا شهدا را به نسل‌های آینده معرفی کنند.

وی افزود: کتاب بهترین و ماندگارترین رسانه برای معرفی شهدا است و امیدوارم این چنین کتاب‌هایی برای همه شهدا نگاشته شود که نسل‌های آینده بداند که کشور و نظام با چنین رشادت‌هایی پایدار مانده است.

اسدی بیان داشت: امروز نه تنها در منطقه بلکه در سراسر دنیا در اوج قله افتخار و اقتدار قرار داریم و این اقتدار به برکت ایثارگری شهدا و ایثارگران است.

وی عنوان کرد: رسیدگی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امری است که بر عهده همه آحاد جامعه قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: اگر تمام دنیا را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اهدا کنیم، باز نمی‌توانیم گوشه‌ای از رنج و آلام این عزیزان بکاهیم ولی وظیفه همه مسئولان و مردم است که در خدمت این عزیزان باشند.

اسدی در پایان افزود؛ امیدوارم که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز ما را دعا کنند تا بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سربلند باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار