کد خبر: ۱۰۴۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ 19 April 2022

استاندار گیلان بر استمرار نظارت جدی نهاد‌های مسئول بر توزیع مناسب و عادلانه کالا‌ها در همه مناطق تأکید کرد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی پس از بازدید از اداره کل غله استان، هدف از این بازدید را بررسی میزان ذخایر کالا‌های اساسی نظیر شکر، برنج، گندم عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۸۵ هزار تن گندم، ۲۵ هزار تن آرد، هزار تن برنج و ۸۰۰ تن شکر در استان ذخیره سازی شده و از تهران هم برای ارسال کالا درخواست شده و جای نگرانی نیست.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی ، تعزیرات و فرمانداران با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف مختلف ، بر نحوه توزیع این کالا‌ها، کیفیت پخت نان و توزیع عادلانه آرد، بر همه مناطق نظارت مداوم دارند.

استاندار گیلان با تأکید دوباره و مداوم بر ضرورت افزایش کیفیت نان، به مردم استان اطمینان خاطر داد که مسئولان برای تامین کالا‌های اساسی با جدیت فعالیت می‌کنند و بر قیمت کالا‌ها به صورت مداوم نظارت می‌کنند.

دکتر اسدالله عباسی افزود: اجازه سوءاستفاده به هیچ سودجویی داده نمی‌شود و هیچ کس حق دست اندازی به سفره مردم را ندارد.

وی ضمن قدردانی از بازاریان و کسبه منصف، از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در هر بخشی، موضوع را به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

استاندار گیلان با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر مدیران، از بخش‌های مختلف اداره کل غله استان از جمله انبار برنج و شکر، آزمایشگاه‌ها و حوزه اداری بازدید کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار