همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر، ویژه برنامه‌های مختلفی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 16 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید مصطفی شجاعی مدیر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این ویژه برنامه‌ها از ساعت ۳۰ و ۱۰ تا ۳ بامداد شب های قدر در صحن حرم مطهر با تلاوت قرآن و خواندن دعای جوشن کبیر ، سخنرانی مذهبی و مراسم قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و قرآن به سر برگزار می‌شود.

او گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان دعای جوشن کبیر با نوای سید عباس انجوی و فرازهایی از دعای ابو حمزه ثمالی نیز با نوای حاج کاظم محمدی قرائت می شود و حجت الاسلام بینازاده نیز سخنران این مراسم هستند.

شجاعی گفت: روز جمعه ۲ اردیبهشت در شب ۲۱ رمضان که مصادف با شب شهادت حضرت علی (ع) است دعای جوشن کبیر با نوای حاج مهدی سروری و خائف پناه و پس از آن حاج کاظم محمدی دعای ابو حمزه ثمالی را قرائت می کند و آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز سخنران این مراسم است.

مدیر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: در روز یکشنبه ۴ اردیبهشت همزمان با شب ۲۳ ماه مبارک، دعای جوشن کبیر با نوای حاج خلیل نگهبان و دعای ابوحمزه ثمالی با نوای حاج کاظم محمدی قرائت می شود و حجت الاسلام و المسلمین سید مظاهر حسینی سخنران این مراسم است.

او گفت: پایان بخش برنامه‌های هر سه شب قدر نیز قرائت دعای قرآن به سر است.

برچسب ها: برنامه ، شاهچراغ ، شب قدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار