رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه در گفتگو یا تابناک:
رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه گفت: افزایش روز افزون فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهدید جدی برای تعطیلی واحد‌های صنفی شده است.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷ 12 April 2022

حسن موسوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به گسترش روز افزون فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ در سطح شهر اظهار داشت: عرضه برخی اجناس با قیمت پایین در این فروشگاه‌ها این سوال مطرح می‌شود که چگونه اجناس خود را از قیمت کارخانه نیز پایین‌تر می‌فروشند.

وی افزود: مردم نیز به دلیل قدرت خرید پایینی فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند همین امر باعث کسادی شدید برای واحد‌های صنفی خرد و کوچک شده است.

موسوی بیان کرد: در این راستا اتحادیه بازرسانی به این فروشگاه‌ها اعزام کرده که با برخورد قاطعانه از طرف تهران مواجه شده و طی حکمی که از تهران ارسال شده بود اتحادیه حق هیچگونه بازرسی را از این فروشگاه‌ها ندارد.

وی افزود: روزانه ۱۵ الی ۲۰ درخواست ابطال پروانه کسب از سوی واحد‌های خرد داریم که دیگر توان رقابت ندارند وطی دو ماه اخیر که تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشتر شده، حدود ۳۰ واحد صنفی خواروبارفروشی در کرمانشاه تعطیل شده و این روند یقینا ادامه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه خواروبار فروشان کرمانشاه تصریح کرد: نکته دیگری که در این باره وجود دارد اجناس اجباری هستش که لابه لای کالاهای موردنیاز به مردم میفروشند، مانند زمانی که برنج و یا شکر در بازار وجود ندارد ویا درصورت موجود بودن قیمتش بالا است، مثلا شکر در بازار کیلویی ۲۲هزار تومان عرضه شود، این فروشگاه ها اقدام به فروش شکر کیلویی ۱۵ هزار تومان میکنند؛ اما در کنار این اجناس کالاهای دیگری راهم بعنوان کالای اجباری قرار داده و مردم ترغیب به خرید می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار