به مناسبت روز ملي ايمني و آتش‌نشاني، سومین ایستگاه آتش‌نشانی اردکان با حضور مسئولان اين شهرستان مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 01 October 2015

به گزارش تابناک یزد،"حسین دادآفرین" سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان در حاشیه اين مراسم  با اين توضيح كه ايستگاه مذكور به صورت سيار راه‌اندازي و ساختمان آن كلنگ‌زني شده است، گفت: با توجه به این که ایستگاه مرکزی آتش نشانی اردکان در طرح میدان بهشت قرار دارد، به زودی تخریب خواهد شد، ایجاد یک ایستگاه آتش‌نشانی جدید از ضروریاتی بود که امروز مراسم کلنگ‌زنی آن انجام شد.

وي با اشاره به مشكل انجام عملیات و امدادرسانی از طريق ایستگاه شماره دو با توجه به بعد مسافت، تصريح كرد: ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی اردکان بخش عمده‌ای از مناطق جنوبی و غربی شهر اردکان و احمد آباد،کارخانجات و روستا‌های اطراف را پوشش می‌داد لذا براي پوشش اين مناطق در هنگام تعطيلي موقت آن به دليل تغییر مکان، يك ایستگاه سیار در مجاورت ضلع غربی پارک بزرگ آزادی راه‌اندازي و در همين مكان نيز كلنگ‌ايستگاه شماره سه زده شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی اردکان همچنين به ويژه‌برنامه‌هاي روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی اشاره كرد و از جمله آنها را كلنگ‌زنی ایستگاه شماره سه، رژه موتوری آتش‌نشانان و غبار روبی گلزار شهدای اردکان توسط آتش‌نشانان برشمرد.

وی افزود: تجلیل از آتش‌نشان نمونه و برپایی نمایشگاه وسایل، تجهیزات، و فعالیت‌های سازمان آتش نشانی از دیگر برنامه‌های برگزار شده به همين مناسبت است.

دادآفرین در پايان نيز شهرستان اردکان را بعد از مرکز استان از لحاظ تجهیزات ایمنی، دارای مجهزترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی در استان برشمرد و تصريح كرد: دو ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان اردکان جمعاً به 15 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین مجهز هستند كه امروز با افتتاح سومین مرکز چهار دستگاه خودروي سبک و سنگین آتش‌نشاني نيز به تجهیزات موجود در اردکان اضافه شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار