کد خبر: ۱۰۳۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 09 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/01/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
توقیف موتورسيکلت های قاچاق 20 ميلياردي 
جانشین انتظامي استان مازندران ازتوقيف 2 دستگاه موتورسيکلت سنگین به ارزش تقريبي 20 ميليارد ريال در شهرستان عباس آباد، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر بيان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد در یک کار تیمی و مشترک در سطح حوزه استحفاظی، دو دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق را شناسایی کردند. 
جانشین انتظامي استان مازندران با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات منسجم و ضربتی هر 2 موتور سیکلت را توقیف کردند، افزود: در بررسي به عمل آمده مشخص شد، موتورسيکلت ها قاچاق و فاقد مدارک و مجوز قانوني گمرکي بوده که براي سير مراحل قانوني به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ حسینی با بيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي اين موتورسيکلت ها را 20 میلیارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين خصوص 2 متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.#
-----------------------
انهدام باند سارقان موبایل قاپ با 18 فقره سرقت در ساری 
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان موبایل قاپ با 18 فقره سرقت در شهرستان ساری خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی قیصری در تشریح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبایل قاپی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان مازندران قرار گرفت
وی افزود: افسران تجسس کلانتری های سطح شهرستان ساری و کارگاهان پلیس آگاهی با تقویت گشت های انتظامی موفق شدند، رد سارقان موبایل قاپ را که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به سرقت می کردند، شناسایی کنند.
رئیس پلیس آگاهی مازندران تصریح کرد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی، یکی از سارقان را در حین سرقت و موبایل قاپی در خیابان فرهنگ شهرستان ساری دستگير کردند.
سرهنگ قیصری در ادامه اظهار داشت: متهم در تحقيقات پليسی به 18 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبابل قاپی با همکاري دیگر همدست خود اقرار کرد .
وی افزود: با دستگیری متهم دیگر این پرونده 7 دستگاه موبايل سرقتي، مقادیری موادمخدر و چند قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و متهمات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی ب مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهد داد از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
----------------------------

اخلالگر نظم و امنیت عمومی در تنکابن دستگیر شد 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری یکی از اخلالگران نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره چاقو کشی، شرارت، عرض اندام و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توسط فردی شرور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این فرد را که باعث رعب و وحشت در شهروندان شده بود شناسایی کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی، متهم  را در حالی که برای پلیس عرض اندام می کرد با بهره گیری از قانون بکارگیری سلاح،  این شرور را زمینگیر و در نهایت دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره شرارت و زورگیری در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ شعبانی در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردید و موضوع در دست بررسی است .
---------------------------------
سارق اماکن خصوصی ساری در حین سرقت دستگیر شد 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی در حین سرقت با 5 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و واحد های مسکونی در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 امیر مازندرانی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی و واحد های مسکونی در شهرستان ساری اعتراف کرد و یاد آور شد: طی بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله کف کش،کابل مخابرات، درب و پنجره و ... کشف شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطر نشان کرد: متهم که از افراد سابقه دار نیز می باشد، پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده با تاکید بر این که پلیس با جدیت در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده است از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.
--------------------
توقیف خودروی حامل 4 تن چوب قاچاق در نور 
جانشین انتظامی شهرستان نور از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان با 4 تن چوب جنگلی قاچاق، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبداله باباجان با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران یگان امداد و پاسگاه لاویج حین گشت زنی یک خودرو نیسان حامل چوب را که به صورت قاچاق و غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود توقیف کردند.
سرهنگ باباجان تصریح کرد: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و راننده نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
جانشین انتظامی شهرستان نور ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
--------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت دربهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ازدستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی در بیان این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصی در بهشهر، موضوع در دستورکار ماموران پليس آگاهی شهرستان قرارگرفت.
وی افزود:کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از تجزيه و تحليل سرقت ها و بررسي صحنه جرم، موفق به شناسايي سارق حرفه اي و سابقه دار شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ضمن اشاره به هماهنگي قضائي تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت، 2 متهم را در مخفیگاهش دستگير و به پليس آگاهي منتقل که در بازجويي های انجام شده به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ عنایتی با بيان اينکه متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد، خاطرنشان کرد: در راستای امنیت پایدار و مستمر در شهرستان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و امنیتی مراتب از طریق پلیس110 اعلام دارند.
----------------------------
دستگیری سارق منزل در حین سرقت در سوادکوه 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری سارق منزل و کشف 5 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منزل در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های پلیس، ماموران این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای در هنگام سرقت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: متهم در بازجویی های فني و تخصصي پلیس به ارتکاب 5 فقره سرقت منزل اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ اکبری در خاتمه به شهروندان توصيه كرد که در صورت مشاهده موارد مشکوک سريعاً پليس را با شماره110 مطلع نمايند.
-----------------------
اعتراف سارق به 9 فقره سرقت مغازه در گلوگاه 
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: ماموران پلیس آگاهی با دستگیری یک سارق حرفه ای، 9 فقره سرقت مغازه را کشف کردند 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی با اعلام این خبر گفت: در پي چندين فقره سرقت مغازه در شهرستان و شكايات كسبه و اظهار نگراني آنها از وقوع اين سرقت ها، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اقدامات لازم را جهت شناسايي و دستگيري سارق آغاز كردند.
وي افزود: در تحقيقات اوليه و استفاده از سر نخ هاي به دست آمده و بررسي شيوه هاي سرقت، ماموران موفق شدند یکی از متهمان سابقه دار را شناسايي و تحت كنترل نامحسوس خود قرار دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی و در عملياتی غافلگيرانه، موفق به دستگيري اين سارق مغازه شدند.
سرهنگ کلوانی ضمن بیان اعتراف سارق به 9 فقره سرقت معازه و منزل، خاطرنشان کرد: نصب دوربین های مدار بسمته خود یک عامل بازدارند است که در دستگیری و کشف سرقت بسیار موثراست، لذا کسبه ها مغازه های خود را به این سیستم های الکترونیکی مجهز تا از تعرض سارقان در امان باشند خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار