در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا
دیهم خوب: وضعیت کنترل ویروس کرونا در شهرستان بسیار خوب است و اینکه در حال حاضر دو نفر در بیمارستان های شهر به علت ابتلا به کرونا بستری هستند نمی شود وضعیت رنگ بندی کرونا را در شهرستان قرمز اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 05 April 2022

به گزارش تابناک، فرماندار شهرستان گچساران در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا گفت: وضعیت کنترل ویروس کرونا در شهرستان بسیار خوب است و اینکه در حال حاضر دو نفر در بیمارستان های شهر به علت ابتلا به کرونا بستری هستند نمی شود وضعیت رنگ بندی کرونا را در شهرستان قرمز اعلام کرد.
دیهیم خوب ضمن تشکر از کارکنان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزود:با توجه به آمار بی نظیر ورود مسافرین نوروزی به شهرستان ،ولی وضعیت سلامتی و عدم شیوع کرونا مطلوب بوده که این امر مهم را قدردان کادر درمان شهرستان هستیم.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس شهرستان از ۱۴فروردین ماه اظهار داشت:متاسفانه در دو سال گذشته با وجود مجازی شدن و عدم حضور دانش آموزان در کلاس های درس، نبود زیر ساخت اینترنت خصوصا در روستاهای شهرستان ،دانش آموزان با افت شدید تحصیلی مواجهه شدند، که با بازگشایی مدارس والدین و دانش آموزان از کلاس های حضوری استقبالی بی نظیری داشتند.
دیهیم خوب ضمن یادآوری رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم سهل و عادی انگاری بیماری کرونا خصوصا در مدارس بیان داشت:اصول و موارد بهداشتی را باید همواره توسط ناظران به دانش آموزان آموزش داده شود تا آنها مروجان بهداشتی در خانواده و جامعه باشند .
وی افزود: ما باید خودمان را با شرایط بیماری کرونا منطبق دهیم و نظارت بر بازار ،مدارس و ادارات را بیشتر و مردم را برای زدن واکسن کرونا تشویق کنیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران هم ضمن قرمز اعلام کردن وضعیت کرونا در شهرستان گفت:در حال حاضر ۲نفر به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان های شهر بستری و خوشبختانه هیچ بیماری در بخش ویژه آی سی یو نداریم.
حسینی همه بیماران شناسایی شده در شهرستان به کرونا از ابتدای شیوه بیماری را ۱۹هزارو ۹۶۰مورد اعلام و افزود:از این تعداد ۲۳۹نفر فوت و ۱۹هزارو ۷۰۱نفر بهبود یافته اند.
ریس آموزش و پرورش شهرستان هم ضمن استقبال مردم از بازگشایی مدارس از ۱۴فروردین گفت:با بازگشایی کلاس های درس ۹۰درصد دانش آموزان در مدرسه حاضر و اولیا هم از این تصمیم به خوبی استقبال کردند.
مقیمی با بیان اینکه اگر روند تحصیلی به صورت مجازی باشد دانش آموزان بیشتر از لحاظ درسی آسیب می بینند، افزود:ما باید همواره بپذیریم که بیماری کرونا وجود دارد و باید موارد بهداشتی را رعایت و فاصله اجتماعی را بیشتر آموزش دهیم.
وی با بیان اینکه تا کنون گزارشی مبنی بر نگرانی شیوع کرونا در مدارس وجود ندارد بیان داشت: ما حتی وضعیت رنگ بندی قرمز شهرستان را هم به اداره کل آموزش و پرورش اعلام کردیم ولی همچنان تاکید داشتند که روال فعلی مبنی بر بازگشایی و آموزش حضوری را ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار