سخنگوی حوزه‌های علمیه از برگزاری حضوری کلاس‌های مقطع سطح یک حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 04 April 2022

به گزارش تابناک قم، سخنگوی حوزه‌های علمیه گفت: تمامی کلاس‌های سطوح مقدماتی حوزه‌های علمیه (پایه ۱ تا ۶) به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدرضا برته با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا فعالیت‌های آموزشی حوزه‌های علمیه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری خواهد بود افزود: بر این اساس و با توجه به بهره‌گیری هرچه بیشتر طلاب از فضای علمی مجموعه‌های آموزشی، کلاس‌های پایه یکم تا ششم حوزه، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا برته همچنین با بیان اینکه فرآیند ثبت نام و پذیرش در مدارس، مراکز و موسسات آموزش عالی حوزوی تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد افزود: تمام مراحل ثبت نام به صورت غیر حضوری و از طریق پایگاه مدیریت و سنجش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه انجام می‌شود.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه علمیه به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی و تاریخی کشور همواره بر رویکرد علم محوری، اخلاق، مردم مداری، کنشگری سیاسی و اجتماعی، تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت و توجه به عرصه‌های بین‌المللی تاکید دارد گفت: حفظ و ارتقاء این جایگاه از مهمترین رسالت حوزه‌های علمیه در سال جدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار