بدون شک امروز با یک تیم باشخصیت بازی داریم، تیم فوتبال فولاد با نکونام فوتبال خوبی نمایش می دهد و حتی از استقلال و پرسپولیس بهتر بازی می کند
کد خبر: ۱۰۳۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 01 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد بازی امروز شاگردان خود مقابل تیم فوتبال فولاد اظهار کرد:

بدون شک امروز با یک تیم باشخصیت بازی داریم، تیم فوتبال فولاد با نکونام فوتبال خوبی نمایش می دهد و حتی از استقلال و پرسپولیس بهتر بازی می کند.

البته ماهم یک تیم خوبی هستیم و به شخصیتی که می خواستیم رسیدیم. باتوجه به اینکه امسال سهمیه آسیا برای فصل بعد نداریم باید تلاش کنیم فوتبالی که لایق مردم مازندران و همه طرفدارانمان باشد. خیلی خوب می شد بازی فردا که بازی اول سال است، با هواداران‌مان برگزار می شد که این هم از اتفاقات نادر فوتبال ماست.

الهامی در ادامه گفت: ما زمین نداشتیم اما به لطف امام رضا (ع) و مسئولان مشهد برای تمرین صاحب زمین شدیم اما هوادارانمان را نداریم و فشنگ برای اسلحه‌مان نداریم اما بازیکنانم فردا بازی خوبی خواهند کرد.

وی ادامه داد: هرتیمی فردا کمتر اشتباه کند، برنده می‌شود. تیم فولاد از کمترین فرصت بیشترین بهره را می‌برد. فردا یک بازی خوب و تاکتیکی اگر باشد می تواند برای هردوتیم‌ مثمر ثمر باشد چون بعد از بازی ما، به جام باشگاه‌های آسیا می روند.

الهامی درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: محروم و مصدوم زیاد داریم اما همیشه گفته‌ام اگر نساجی ۱۱ نفر هم باشد باید برای بردن بازی کند. می‌دانیم بردن فولاد، سخت تر از بردن استقلال و پرسپولیس و سپاهان است چون سرمربی باهوشی دارد. یکی از تیم‌هایی که خودم طرفدار تیمش هستم، فولاد است چون بازی خوبی ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار