مدیر کل استاندارد ایلام از صدور اولین گواهینامه محصولات فناورانه ( COP T-)برای محصول بلوک مدولار جعبه گیاه تولید شده در شرکت مهرازان صنعت سبز غرب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 01 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی بیان کرد: محصولات فناورانه ، محصولاتی نو با فنآوری جدید هستند  که استاندارد خاصی در سطح کشور و دنیا برای آنها تدوین نشده،  لیکن با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد صدور گواهینامه انطباق یا پروانه نشان محصولات فناورانه، این مهم اجرایی شد.

وی مطرح کرد: لازم است تولید کنندگان این محصولات جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی)" تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و نیز اطمینان بخشی به سرمایه گذاران و همچنین جذب فرصت های فروش در سطح ملی و حتی بین المللی، نسبت به استاندارد سازی محصولات خود اقدام کنند.

همتی  ادامه داد:  از همه صاحبان شرکت های دانش بنیان و فنآورانه که از معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری و  پارک علم و فنآوری مجوز فعالیت دریافت نموده اند و محصولات آنها دارای تأییدیه دانش بنیان می باشند، دعوت به عمل می آورد، برای دریافت گواهینامه محصول فناورانه و دانش بنیان، مدارک و مستندات، نتیجه آزمون محصول و نتیجه بازرسی محصولات را تحویل اداره کل استاندارد استان ایلام نمایند تا پس از تطبیق مستندات با الزامات مربوطه، گواهینامه محصول فناورانه و یا پروانه دانش بنیان محصولات برای آنها صادر شود.

وی تاکید کرد:  این اداره کل در سال های اخیر با همکاری پارک علم و فناوری استان اقدام به شناسایی واحدهای دانش بنیان و فناورانه استان کرده و با برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی برای تولید کنندگان محصولات مذکور تمام تلاش خود را در جهت صدور پروانه و گواهینامه انطباق محصولات فناورانه و دانش بنیان به کار گرفته است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار