مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام خبر داد؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: جشن تحویل سال نو امشب همزمان در تمامی بقاع متبرکه این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 20 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: این برنامه علاوه بر بقاع متبرکه در مرکز استان نیز در مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) ایلام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه شامل برپایی سفره هفت سین، پخش دعای تحویل سال، پخش بیانات رهبر معظم انقلاب و سایر برنامه های ویژه تحویل سال نو است.

حجت الاسلام عزیزی به برنامه های این اداره کل در نوروز امسال اشاره و تاکید کرد: مهمترین این برنامه ها طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص استان به تعداد ۱۲ زیارتگاه بوده که اجرا می شود.

عزیزی یادآور شد: در قالب این طرح ۱۲ مبلغ روحانی اعزامی از قم در کنار مبلغان بومی به عنوان کارشناس مذهبی، مشاور خانواده، اقامه نماز جماعت، پرسش و پاسخ سووالات مذهبی و دیگر برنامه ها در اماکن زیارتی استان حضور دارند.

وی اضافه کرد: نوروز امسال این اداره کل ۱۷۰ اتاق زائرسرا و ۱۶ سوئیت را برای پذیرایی از زائران نوروزی مهیا کرده و آماده اسکان این افراد است و در صورت نیاز چهار کمپ موقت نیز برای اسکان در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه جاری تا ۱۳ فروردین ماه آینده در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا خواهند شد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار