استاندار تهران گفت: برای تامین امنیت پایدار لازم است با رویکرد حل مسئله به موضوع‌های امنیتی ورود و در این راه از ظرفیت مردم در افزایش سطح امنیت استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 15 March 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه مقابله و مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: امروز به واسطه تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه ناجا، استان تهران از سطح امنیت قابل قبولی برخوردار است که ارتقای وضع موجود به توسعه فعالیت‌ها به سمت ظرفیت‌های مردم نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: تامین امنیت، مهمترین رکن سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و در این بین، نیروی انتظامی فراتر از ظرفیت و امکانات کشور را به اوج صلابت، سربلندی و امنیت رسانده است.
وی با بیان اینکه شرق استان تهران در شاخص‌های امنیتی، از وضیت مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تامین و حفظ امنیت پایدار به اقتدار دستگاه‌های امنیتی ارتباط مستقیم دارد و با وجود تلاش معاندین که همواه در صدد مخدوش کردن چهره نیروی انتظامی برآمده‌اند، اقتدار ناجا باید حفظ شده و ارتقا پیدا کند.

رئیس شورای تامین استان تهران اضافه کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی، همچنان نیروی انتظامی را مامن و پناهگاه خود در مشکلات می‌دانند.

این مسئول ادامه داد: نزدیک‌ترین و مقرب‌ترین همکاران ما در استانداری تهران و شهرستان‌های این استان، فرماندهان انتظامی هستند و فرمانداران موظفند تا ارتباطی تنگاتنگ با فرماندهان انتظامی شهرستان متبوع خود داشته باشند.
استاندار تهران تاکید کرد: امروز همه وظیفه دارند تا با رویکرد حل مسئله، به موضوعات امنیتی ورود کرده و احساس امنیت پایدار رابه جامعه منتقل سازند.
منصوری با اشاره به همراهی مردم با دولت در ایام شیوع کرونا و کاهش میزان مسافرت در نوروز، گفت: فرمانداران باید اقدامات و تدابیر لازم را به منظور تامین امنیت منازل مردم در ایام نوروز داشته اتخاذ کنند.
وی بر رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز در جاده های شرق استان تهران تاکید و خاطرنشا کرد: طی چهار ماه آینده باید ۲۰ درصد مشکلات نقاط حادثه خیز در شرق استان تهران رفع شود که مسئول مستقیم اجرای این کار، فرماندار هر شهرستان است.
منصوری با اشاره به مهاجرپذیر بودن استان تهران یادآور شد: همواره میزان سیر مهاجرت از ایجاد زیرساخت‌های امنیتی جلوتر است لذا باد شیوه تامین امنیت در استان تهران تغییر کرده و مردم را در آن سهیم ساخت.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار