کد خبر: ۱۰۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 30 September 2015
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق موافق نهایی وزیر نفت، در آینده نزدیک دفتر نفت و گاز غرب کشور در دهلران مستقر می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام علی محمد احمدی- نماینده مردم شهرستان های دره شهر، بدره ، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی- در گفت و گویی اظهار کرد: به دنبال پیگیری های سنوات قبل و ارایه توجیه و اسناد معتبر، وزیر محترم نفت با راه اندازی دفتر نمایندگی نفت و گاز غرب کشور در شهر ستان دهلران موافقت کرد.
 
وی اضافه کرد: این دفتر در سال های اول زیر نظر شرکت نفت و گاز غرب کشور فعالیت می کند که طبق قول مساعد مسوولان مربوطه در سنوات آینده به صورت مستقل امور نفت و گاز دهلران و مناطق اطراف را اداره کند.
 
نماینده مردم شهرستان های دره شهر، بدره ، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعدادهای سرشار نفت و گاز در دهلران یادآور شد: نگاه دولت تدبیر و امید، عدالت اجتماعی و اعتدال اقتصادی حکم می کند که مدیر منابع نفت، گاز، فرآورده های نفتی، صنایع وابسته و پتروشیمی شهرستان دهلران و حوزه های پیرامون آن توسط نیروهای بومی و متخصصان این شهرستان مدیریت و اداره شود.
 
وی با اشاره به استعداهای بالای اشتغالزایی در دهلران تاکید کرد: اگر فرایند جذب نیرو در شرکت های نفت و گاز در منطقه به صورت مناسب انجام شود، زمینه اشتغال صدها نفر از نیروهای جوان وتحصیل کرده بومی در حوزه های نفتی و صنایع پایین دستی شهرستان دهلران مهیا خواهد شد.
 
احمدی با تشکر از زحمات استاندار ایلام در پیگیری مطالبات بحق مردم استان، یادآور شد: تلاش مدیران اجرایی و مساعدت و مشارکت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، وضعیت عمرانی و موقعیت اقتصادی استان ایلام را در شاخص های توسعه ارتقا بخشیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار