امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت: فرهنگ سازی در خصوص فراگیر شدن سنت حسنه وقف در استان است که می‌تواند آثار ماندگار زیادی داشته باشد لذا از صاحبان قلم و اصحاب رسانه می‌خواهم که در این حوزه ورود جدی تری داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 10 March 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار افزود: متاسفانه فرهنگ وقف در استان ایلام آنگونه که باید و شاید به دلایلی فراگیر نشده است و می‌توان گفت که یکی از عوامل خلوت بودن مساجد ما موقوفه‌هایی است که باید در اختیار مساجد استان باشد و نیست.

وی گفت:  سرمایه گذاری در وقف امری ماندگار است که حتی پس از مرگ انسان واقف نیز برای وی تا قرن‌ها و تا زمانی که آن موقوفه پابرجاست باقیات الصالحات در نظر گرفته می‌شود.

امام جمعه ایلام مطرح کرد:  اگر ما خود را عبد خدا بدانیم، پول، سرمایه و آبروی ما متعلق به خداست و خدا مالک حقیقی همه چیز ماست و مالکیت ما بر اموالمان تا زمانی است که زنده هستیم و با مرگ ما این مالکیت به افراد دیگر داده می‌شود.

وی بیان داشت: کسانی که دست سخاوتمند دارند و از داشته‌های خود به دیگران می‌بخشند در همین دنیا خداوند برای آنها جبران می‌کند و در جهان آخرت نیز بسیار بیشتر به آنها پاداش خواهد داد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار