پس از دو سال تعطیلی طرح اسکان نوروزی ، جلسه توجیهی مدیران مدارس شهر یاسوج برای ایجاد آمادگی جهت میزبانی از مهمانان نوروزی برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 08 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت : مدیریت یعنی این که دانش سازمانی خوبی داشته باشیم مدیریت یعنی انتخاب درست یعنی رهبر گونه عمل کردن ، اگر رهبر گونه عمل کردیم موفق خواهیم بود در شرایط سخت مدیریت کردن یک نوع هنر است و در آموزش و پرورش مدیریت طولی نداریم .
کورش دلشاد افزود : با توجه به اینکه در کریدور شما جنوب قرار گرفته ایم  با توجه به وضعیت شهر و منطقه و سرزمین گردشگری شهرستان قطعا مسافران نوروزی زیادی به این سرزمین عزیمت دارند بعد از دوسال وضعیت کرونایی و شرایط سخت که پشت سرگذاشتیم تصمیم به فراهم نمودن شرایط لازم برای اسکان مهمانان نوروزی در سال جدید (1401) را گرفتیم 
وی ادامه داد : با توجه به اینکه مشهور به اخلاق مداری و مهمان نوازی هستیم باید عظمت و عزت معلم و شان و جایگاه فرهنگیان و معلمان که از دیگر استانهای کشور به دیار ما سفر میکنند حفظ گردد و اخلاق مدارانه برخورد نمود و شرایط مناسب را برای مهمانان نوروزی فراهم نماییم .
دلشاد بیان کرد : مشکلات مدارس درخصوص اسکان نوروزی را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم که این مشکلات مرتفع گردند و مدارس برای اسکان مهمان نوروزی آماده میگردند ضمن اینکه درآمد هر مدرسه از پذیرش میهمانان برای همان مدرسه هزینه می‌شود.
پذیرش میمهمانان نوروزی در یاسوج کلید خورد
معاونت پشتیبانی و توسعه و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت : قوم لر همیشه مهمان نواز بوده پس باید برخورد و رسم و آیین اجداد پدری خود را مد نظر داشته باشیم . باید با مهمانان و دیگر همکاران فرهنگی که از استانها دیگر و هم جوار به شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج که در واقع پیشانی استان هست مسافرت مینمایند در برگشت تصور و خاطرات خوبی از مهمانوازی ما در ذهن آنها نقش بسته باشد .
ایرج حجتی افزود : میزبان هستیم و رسم مهمان نوازی را باید رعایت کنیم باید دست به دست هم بدهیم تمامی کادر  اجرایی مدارس شهرستان که مشخص گردیده اند برای اسکان ، باید پای  کار باشند.
حجتی بیان کرد:  بهداشت در مدارس اولویت کار ما برای اسکان نوروزی میباشد.
پذیرش میمهمانان نوروزی در یاسوج کلید خورد
دبیر ستاد اسکان نوروزی شهرستان درپایان با تشریح وظایف کارگروهها و وظایف مدیران مدارس و عامل اجرایی گفت :  مدیران مدارس موظف به نصب پلاکارد و خیر مقدم برای مهمان نوروزی هستند و  نظارت بر روند اسکان مهمان نوروزی در مدارس از سوی کارگروههای مختلف ستاد اسکان صورت میگیرد
ولی محمد پارسا دوست افزود : مدیران مدارس در طول ایام تعطیلات نوروزی ارتباط مستقیم با ستاد اسکان داشته باشند وبررسی لازم را نسبت به کمبود وسایل اسکان در مدارس به جهت رفع مشکللات داشته باشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار