رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر لزوم انجام وظایف ذاتی دستگاه‌ها در حفظ آب‌های زیرزمینی، گفت: دستگاه قضائی استان در ورود به موضوع چاه‌های آب غیرمجاز جدی است.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 07 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح دو شنبه در حاشیه بازدید از حوزه‌های قضائی شهرستان مانه و سملقان، اظهار کرد: شاهد رشد چشمگیر ابلاغ اوراق قضائی به شیوه الکترونیک در این شهرستان هستیم؛ در مجموع وضعیت استان نیز مطلوب است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: خراسان شمالی به اعتبار فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در حوزه دادرسی الکترونیک و سایر فرایندهای قضائی از جمله ابلاغ الکترونیکی اوراق قضائی همواره در ردیف استان‌های ممتاز کشوری قرار داشته است.

 

وی افزود: مسئولان قضائی بیشتر از ارفاقات قانونی و جهات مخففه و مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنند.

 

براتی زاده با اشاره به کاهش بارندگی‌ها و تضعیف منابع آبی، گفت: تبعات این مسئله در تشکیل پرونده‌های قضائی مرتبط نشان داده شده است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: دستگاه قضائی استان در ورود به موضوع چاه‌های آب غیرمجاز جدی است و به دادستان‌های تمامی حوزه‌های قضائی استان تاکید می‌کنیم با پای کار آوردن دستگاه‌های متولی، تدابیر لازم را در این بخش به کار گیرند.

 

وی همچنین از دستگاه‌های متولی خواست به وظایف ذاتی خویش عمل کنند و نسبت به شناسایی چاه‌های غیرمجاز در مزارع و باغات و … اقدام و با متخلفین وفق مقررات برخورد کنند.

 

براتی زاده در انتها تصریح کرد: دادستان‌های حوزه‌های قضائی در این حوزه با اهتمام جدی ورود کنند و بیش از پیش نظارت‌های لازم را اعمال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار