مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد:
کد خبر: ۱۰۳۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 05 March 2022
به گزارش تابناک همدان،  سعید فرجی گفت: در حال حاضر تعدادی از دارو‌ها و خدمات درمان ناباروری در بخش‌های سرپایی و بستری تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار داشته و سازمان بیمه سلامت بین ۷۰ الی ۹۰ درصد از هزینه موارد تحت پوشش را پرداخت می‌کند.

مدیر کل بیمه سلامت استان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد هزینه خدمات زوجین نابارور از سوی بیمه سلامت پرداخت می‌شود و در ۶ پکیج این خدمات در تعهد است خاطرنشان کرد: بیمه سلامت ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیردولتی را برای زوجین نابارور پرداخت می‌کند. 

سعید فرجی به حمایت بیمه سلامت از زوجین نابارور طبق تاکید و منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سازمان بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور خدماتی را در نظر گرفته است هرچند خدمات ناباروری که غالبا پرهزینه هم هستند تاکنون زیر پوشش بیمه سلامت نبوده اند.

وی افزود:: در حال حاضر استقبالی از سوی مراکز ارائه دهنده خدمات ناباروری استان جهت انعقاد قرارداد با بیمه سلامت نشده و در این زمینه جلساتی هم برگزار کردیم که ظاهرا بیمارستان فاطمیه پذیرفته است و باید بخش خصوصی هم اقدام کند. اما فعلا زوجین نابارور می‌توانند از طریق ارائه مدارک و فاکتور به بیمه سلامت و در قالب خسارت متفرقه و مطابق ضوابط سهم سازمان از هزینه‌های انجام شده برای باروری را از ما دریافت نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار