مدیرکل کمیته امداد قم گفت: نامه‌های رسیده به کمیته امداد این استان از سفر هیات دولت تاکنون بیش از ۴۵ هزار نامه بوده که ۲ هزار و ۵۰۰ نامه مربوط به ۲ روز اول و بقیه به‌تدریج از استانداری به این نهاد رسیده و در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 05 March 2022

به گزارش تابناک قم، محسن مسعودیان راد با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور به استان قم، افزود: هم‌زمان با سفر ۲ روزه آیت‌الله رییسی به استان قم، کمیته امداد استان، میز ارتباطات مردمی این نهاد را در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت مستقر کرد و با بیش از ۵۰ مددکار پاسخگوی ۲ هزار و ۵۰۰ مراجعه مستقیم مردمی به این مرکز بود.

وی با بیان این‌که پس از سفر ریاست‌جمهوری تاکنون بیش از ۹ هزار نامه از استانداری به این نهاد ارجاع شده است، اضافه کرد: بررسی میدانی، تهیه گزارش و ثبت بیش از پنج هزار نامه در سامانه سامد به پایان رسیده است.

وی با بیان این‌که متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد استان قم پس از احراز استحقاق بلافاصله تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند، گفت: در صورت تامین اعتبار تسهیلات وام و مساعدت بلاعوض به افرادی که درخواست مساعدت کرده‌اند، پرداخت شد.

مسعودیان راد با تشریح این‌که از بین ۴۵ هزار نامه رسیده به کمیته امداد قم، ۲ هزار و ۵۰۰ نامه مربوط به ۲ روز سفر و بقیه به‌تدریج توسط استانداری به این نهاد ارسال شده است، گفت: از بین این نامه‌ها ۳۶ هزار نامه مربوط به اقشار مختلف مردم است که این نهاد در تعامل با استانداری به آن‌ها رسیدگی می‌کند.

در حال حاضر ۲۲ هزار و ۴۸۹ خانواده شامل ۳۹ هزار و ۸۸۸ نفر تحت حمایت مستمر کمیته‌امداد قم است که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۲۵ خانواده مستمری‌بگیر می‌باشند.

چهار هزار و ۱۸۱ دانش‌آموز، ۵۸۰ سالمند زمین‌گیر و یک هزار و ۲۱۳ بیمار صعب‌العلاج از جمله مددجویان کمیته‌امداد قم می‌باشند.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور به همراه چند تَن از اعضای هیات دولت در قالب سیزدهمین سفر استانی، در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه جاری به استان قم سفر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار