فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 317 خودرو به علت تخلف اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 05 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد موسوی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله جدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محله‌های پر تردد و میادین شهر در حال اجرا است.

وی گفت: طرح با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم بوده که با از تردد خودروها در ساعات ممنوعه، خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم جلوگیری می‌شود.

موسوی افزود: در این طرح ۳۱۷ دستگاه خودرو اعمال قانون، ۱۲ دستگاه خودرو فاقد پلاک، پلاک مخدوش و شیشه دودی و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکنیگ انتقال داده شدند.

موسوی تصریح کرد: مأموران در ادامه این طرح ۲ نفر متهم تحت تعقیب و یک نفر خرده فروش موادمخدر را دستگیر و تعدادی سلاح سرد، مقداری سیم و کابل برق، یک دستگاه موتور آب، مواد مخدر، ۲ حلقه وافور کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار