فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 24 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام‌بخش حبیبی اظهارداشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مقام قضائی به منزل قاچاقچی واقع در شهرک سجادیه شهرستان شیراز اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این که ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در بازرسی از آن منزل ۳۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، اظهارداشت: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

 

برچسب ها: کشف ، تریاگ ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار