شکایات مردمی در حوزه‌های صنفی، امکان طرح مشکلات صاحبان مشاغل و صنایع برای رسیدگی از سوی مسئولان را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 22 February 2022

«محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این باره گفت: سامانه جدید ۱۲۴ با رویکردی جدید جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و همچنین با هدف رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی در یزد آغاز به کار کرده است.

وی گفت: این سامانه پیش از این فقط شکایات مردمی را در حوزه‌های صنفی ثبت و پیگیری می‌کرد، اما با رویکرد جدید سامانه ۱۲۴ صاحبان مشاغل و واحدهای صنعتی مشکلات خود را از این مسیر به گوش مسئولان استانی و کشوری می‌رسانند.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به پاسخگوی چهار کاربر به صورت مستمردر وقت اداری و خارج از وقت اداری به صورت پیامگیر و چهار پاسخگو در قالب پیشخوان ۱۲۴ در ساعات اداری، گفت: در حال حاضر این مرکز پیشخوان در محل ساختمان مرکزی صمت واقع در بلوار دانشجو استان فعال است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سامانه ، صنایع ، مشاغل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار