نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به لزوم ایجاد گروه های تخصصی برای پاسخ به شبهات بطن جامعه تاکید کرد و گفت: دشمنان نسل جوان را هدف حملات رسانه ای خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 16 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح چهارشنبه در نشست حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، اظهار داشت: این مجموعه‌ها دارای ساختار تشکیلاتی مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌های معنوی در بین مردم هستند و باید در این زمینه به‌صورت علمی فعالیت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه اکنون حلقه‌های صالحین در بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محله خراسان شمالی فعال هستند، تصریح کرد: باید از این ظرفیت برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

 

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر تشکیل گروه‌های تخصصی برای پاسخ به شبهات بطن جامعه، گفت: باید در رابطه با موضوعات مختلفی که جوانان و دانش آموزان با آن سروکار دارند، با استفاده از اساتید فن به شبهات فراوانی که برای دانش آموزان در فضای مجازی به وجود می‌آید پاسخ‌های دقیقی داشته باشیم.

 

وی افزود: قدرت حلقه‌های صالحین برگرفته از مردم است و به همین دلیل باید همراه با مردم و با محتواهای جدید به شبهات پاسخ داده شود؛ زیرا اگر مردم در این حلقه‌ها نتیجه و پاسخ مناسبی دریافت کنند حضور پرشوری در حلقات خواهند داشت.

 

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دشمنان نسل جوان را هدف حمله خود قرار داده‌اند، بیان کرد: ارتقای سطح اطلاعات دینی، فرهنگی و مذهبی دانش‌آموزان باید محور و هدف مهم فعالیت‌های حلقه‌های صالحین باشد.

 

امام جمعه بجنورد ادامه داد: تقویت بنیان‌های معنوی دختران و پسران از سوی مربیان حلقه‌های صالحین، آن‌ها را در مقابل هجمه گسترده و تهدید نرم استکبار جهانی مصون نگه می‌دارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به لزوم تولید محتوای فاخر برای مقابله با شبهات و سیاه نمایی دشمنان در فضای مجازی و حقیقی، گفت: دشمنان با شبهه در اصول دینی و فرهنگی درصدد مقابله با نظام اسلامی هستند؛ ازاین‌رو باید برای مقابله با این روند اهتمام ویژه‌ای به تولید محتوا داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار