جهاندار سالاری :
رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب استان کردستان گفت: متاسفانه در استان کردستان شاهد آن هستیم که به صورت سلیقه‌ای در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب رفتار می‌کنند و باید همانند بعضی از ادارات بیانیه گام دوم انقلاب را ارج بنماییم.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 12 February 2022



به گزارش تابناک کردستان، جهاندار سالاری رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان کردستان در نشست هم اندیشی اعضای جبهه مردمی گام دوم انقلاب با مدیر کل صدا و سیما، بیان کرد: امروز سومین سالروز انتشار بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد، همچنین صدا و سیما کردستان جزو اولین‌های تحقق بخشیدن به این بیانیه بوده اند.

سالاری افزود: متاسفانه در استان کردستان شاهد آن هستیم که به صورت سلیقه‌ای در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب رفتار می‌کنند، ادارات کردستان باید همانند صدا و سیما و امثالهم بیاینه گام دوم انقلاب را ارج بدارند.

جهاندار سالاری عنوان کرد: متاسفانه برخی از مدیران ما در سطح استان و شهرستان به بیانیه گام دوم انقلاب مسلط نبوده و هیچ اطلاعات درستی در این خصوص نمیدانند، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری دارای عدالت، فسادستیزی و جناحی نمی‌باشد و این یک جنبش مردمی می‌باشد.

رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب استان کردستان ادامه داد: بعضی از آقایان از جبهه مردمی گام دوم انقلاب درخواست پست و مقام دارند، جبهه مردمی گام دوم انقلاب هیچ دخالتی در پست‌ها و مقام‌ها برای برخی از آقایان نمی‌کند.

سالاری خاطر نشان کرد: با تفاهم‌ها و تصمیمات صورت گرفته با مدیر کل صدا و سیما کردستان قرار بر این شده است که با برگزاری دوره‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را هم به مردم و هم به مسئولان شناسانده شود و از کارشناسانی که دراین حوزه خبره هستند استفاده شود.

جهاندار سالاری در پایان سخنان خود اظهار داشت: حرکت جبهه مردمی گام دوم انقلاب یک حرکت جهادی، انقلابی و مردمی در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

بیانیه گام دوم انقلاب تضمین کننده حرکت نظام جمهوری اسلامی به سمت و سوی قله‌های پیش بینی شده است

جعفر عبدالملکی مدیر کل صدا و سیما استان کردستان در این نشست اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب تضمین کننده حرکت نظام جمهوری اسلامی به سمت و سوی قله‌های پیش بینی شده است، همچنین باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده شود.

عبدالملکی ادامه داد: از مختصات پیشرو و ناظر به رویکرد آینده پژوهی در این بیانیه مورد استفاده و توجه قرار گرفته شده، لذا باید این موارد را عمومی کنیم تا همه به سهم خود کمک کننده باشند.

همچنین دراین نشست اعضای ارشد و مسئولان شهرستانی جبهه مردمی گام دوم انقلاب و معاونین صدا و سیما مرکز کردستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان جهاندار سالاری رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب از زحمات و تلاش‌های جعفر عبدالملکی مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان تقدیر و تشکر کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار