معاون وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: پیروزی انقلاب‌اسلامی در سال ۵۷ موجب افتخار و سربلندی ایرانیان شجاع و عزت جهان اسلام و مسلمین شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 11 February 2022

به گزارش ایرنا، سرتیپ محمدحسین سپهر روز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه شهر یزد افزود: بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی، شرق و غرب برای نابودی نظام ما با هم متحد شدند.

وی ادامه داد: برای ریشه‌کن کردن نظام و انقلاب‌اسلامی از تمامی فشارها و توطئه‌ها توسط غرب و شرق استفاده شد ولی در رسیدن به اهداف شوم خود شکست خوردند.

این مسئول اظهار کرد: قبل از انقلاب حدود ۲ سوم خاک کشور اسلامی، توسط شاهان بی کفایت از خاک کشور جدا شد ولی بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی در تمامی عرصه‌ها مایه عزت و اقتدار هستیم.

سپهری بیان کرد: جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است این است که مردم و مسئولان بیش از گذشته با اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند.

وی یادآور شد: باید خدمات ۴۳ سال گذشته انقلاب در ابعاد مختلف که هیچگاه با قبل از آن قابل قیاس نیست برای آحاد مردم و جوانان تبیین شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه مردم باید برای مهار کرونا به نظر متخصصان عمل کنند و بیش از گذشته در طرح واکسیناسیون شرکت کنند گفت: همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی نقش اصلی در مهار کرونا دارد همانطوریکه مقام معظم رهبری همگان را به رعایت مقررات توصیه کردند.

وی در ادامه به برخی دستاوردهای مختلف علمی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب‌اسلامی در ۴۳ سال گذشته اشاره و از حضور مردم در راهپپمایی امسال قدردانی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار