رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های طرف قرارداد با پلیس استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 29 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین غلامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: با موافقت فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی موتورسیکلت‌های توقیف‌شده در پارکینگ‌های طرف قرارداد با پلیس استان با ارائه تسهیلات ویژه ترخیص می‌شوند.

وی افزود: بر این اساس شهروندانی که موتورسیکلت آن‌ها بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توسط مأموران توقیف و به پارکینگ منتقل شده است می‌توانند از تاریخ 11 مهرماه به مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک احراز مالکیت به مراکز ترخیص پلیس راهور در مرکز و تمامی شهرستان‌ها مراجعه و از تسهیلات ویژه در این زمینه بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول، ترخیص وسایل نقلیه بدون پرداخت عدم خلافی و ارائه 100 درصد تخفیف هزینه سهم ناجا را از جمله تسهیلات ارائه‌شده در این طرح عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: این تسهیلات فقط شامل وسایل نقلیه‌ای که صرفاً به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شده است و شامل وسایل نقلیه‌ای که به دستور مراجع قضایی توقیف و یا به علت ارتکاب جرائم دارای شاکی خصوصی برای توقیف می‌باشند نشده و لازم است توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار