استاندار مرکزی راهبرد دولت سیزدهم را تعامل بی واسطه با مردم اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 07 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در دیدار با امام جمعه ساوه افزود: حضور در میان مردم مایه امیدواری است در حالی که با وجود برخی مشکلات، کشور در بسیاری از شاخص‌ها سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی وضعیت مطلوبی دارد.
استاندار مرکزی گفت: حضور مستمر دولتمردان و مسئولان در بین مردم به عنوان راهبرد دولت سیزدهم مایه امید در جامعه است و با بازدیدهای میدانی و برنامه‌ریزی می‌توان طرح‌های نیمه تمام را به سرانجام رساند.
استاندار مرکزی یادآورشد: ساوه با دارا بودن چندین شهرک صنعتی و فعالیت بی‌وقفه واحدهای تولیدی در حوزه اقتصاد غیرنفتی باید تقویت شود.
استاندار مرکزی افزود: هیچ دولتی توانایی پاسخگویی به این حجم از پروژه‌های نیمه تمام را ندارد اما باید در این زمینه اولویت بندی صورت گیرد که این مهم تنها با بازدید میدانی محقق می‌شود.
مخلص الائمه عنوان کرد: شهرستان ساوه به عنوان قطب صنعتی، ۲۵ درصد جمعیت استان مرکزی را به خود اختصاص داده اما در حوزه تولید و صنعت جایگاه ویژه‌ای دارد و در این راستا باید از ظرفیت موجود استفاده بهینه کرد.
وی گفت: مهاجرپذیر بودن، نزدیکی به پایتخت و موقعیت جغرافیایی ساوه مسائل چند سطحی در پی دارد که باید ریشه‌یابی و برطرف شود.
امام جمعه ساوه هم گفت: ساوه با وجود ظرفیت صنعتی اما در بسیاری از امکانات مظلوم است و مشکلاتی همچون حاشیه نشینی و مسکن محسوس است.
حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ادامه داد: ساوه در زمینه تجهیزات پزشکی و حضور پزشکان متخصص کمبودهای جدی دارد که امیدمی رود با همت مسئولان گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.
استاندار مرکزی در جریان سفر به ساوه در معیت شماری از مدیران با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید پیمان کرد و قرار است چندین طرح به مناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار