امام جمعه هرسین:
امام جمعه شهرستان هرسین گفت: شهرستان هرسین در زمینه های مختلف نیازمند توجه مسئولین در راستای توسعه است.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 06 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حجت الاسلام حسین اجرایی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر که در روستای چهر هرسین برگزار شد، اظهار کرد: در سال های گذشته شهرستان هرسین از کمترین توجه بهره مند شده و همچنین کمترین تردد مدیران استانی مخصوصا مدیر عالی استان را داشتیم.

وی افزود: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه مهم گام دوم به مدیران توصیه می کنیم بر اساس این بیانیه پیش بروند که یکی از توصیه های مهم این بیانیه عدالت و مبارزه با فساد است، توقعات زیادی در این شهرستان داریم که در همه زمینه ها تکاپوی بیشتر و کار جهادی انجام شود و در زمینه های مختلفی شهرستان نیازمند توسعه است اگر چه در زمینه آب مخصوصا در چند وقت گذشته کارهای مناسبی انجام شده است.

حجت الاسلام اجرایی تاکید کرد: تقاضا داریم در عرصه های مختلف این شهرستان که متاسفانه کم برخوردار است به نوبت، متوازن و با عدالت رسیدگی شود. که یکی از مشکلات اساسی بحث اشتغال است (7 هزار بیکار در شهرستان وجود دارد) اگر چه بسترهایی نیز برای اشتغال موجود است، امید است با تدبیر لازم در زمینه های مختلف وضعیت بهبود یابد.

در ادامه عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین اظهار کرد: در مجموع 50 پروژ عمرانی را در این ایام (پروژه های کوچک و بزرگ در سطح شهرستان) با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان افتتاح و آغاز به عملیات داریم.

وی افزود: با ورود استاندار کرمانشاه امروز سه پروژه مهم شامل عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای بزرگ چهر با 720 خانوار و 3 هزار نفر جمعیت آغاز می شود، اعتباری که برای این پروژه از محل اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده از محل اعتبارات ملی 45 میلیارد ریال یعنی 4 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد: بعد از این پروژه افتتاح پست 63 کیلو ولت برق هرسین را داریم که این پروژه هم تامین کننده برق ذوب آهن بیستون دارای چهار خط انتقال است، دو خط از این پروژه در اختیار ذوب آهن بیستون و دو خط انتقال هم در اختیار سایر صنایع بخش مرکزی شهرستان قرار می گیرد.

وی گفت: بعد از این موضوع کارخانه کارتون سازی غرب، روژین کارتون را داریم که 21 میلیارد تومان همان در این حوزه هزینه شده و ما در این ایام 100 پروژه فرهنگی، هنری هم داریم که تا روز 22 بهمن تمام این پروژه ها هم کلنگ زنی و افتتاح می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار