دبیر ستاد دهه فجر شهرستان گچساران در گفتگو با تابناک
مرادی : توجه ستاد به برگزاری جشن ها در روستا و صنف کارگری و همچنین به موضع و نگاه آرمانی حضرت امام (ره) که به طبقات پایین که پیشگامان انقلاب بودند برمی گردد لذا ما هم جشن ها را به این سمت و سو بردیم.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 01 February 2022

تشریح برنامه های دهه فجر / رژه موتوری در گچساران + فیلم و تصاویر

آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی در ۱۲بهمن ۵۷ با حضور مسیولین و اقشار مختلف مردم در گچساران با مراسم ویژه رژه موتور سواری و خودروسواری و با حمل و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی از فلکه فرودگاه تا گلزار شهدای شهر برگزار شد.
در حاشیه این مراسم دبیر ستاد دهه فجر شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان هدیه بزرگ سال ۵۷ که نصیب ملت ایران شد ، ستاد دهه فجر شهرستان همزمان با سراسر کشور برنامه و جشن های مختلفی برگزار که امروز هم نواختن زنگ انقلاب و رژه موتور سواری از مهمترین این برنامه ها بود.
یداله مرادی از برگزاری ۴جشن در کمیته روستایی و ۵جشن کارگری در کمیته شرکت نفت خبر داد و  افزود : توجه ستاد به برگزاری جشن ها در روستا و صنف کارگری و همچنین به موضع و نگاه آرمانی حضرت امام (ره) که به طبقات پایین که پیشگامان انقلاب بودند برمی گردد . لذا ما هم جشن ها را به این سمت و سو بردیم.
وی افتتاح چند مسکن مستضعفین ،چندین طرح اشتغال زایی و برگزاری جشن های شادی در سطح شهر توسط هیت های مختلف و برگزاری مسابقه های متنوع ورزشی را از دیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار