مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت:با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، فعالیت مدارس در ۴ شهرستان استان مرکزی به علت شیوع کرونا و افزایش ابتلا به اُمیکرون، به مدت یک هفته غیر حضوری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 31 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهرام حسین آبادی افزود:این تصمیم بر اساس جمع بندی ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی اعلام شده است،بنابر این تصمیم، مدارس اراک، ساوه، محلات و دلیجان از دوشنبه ۱۱ بهمن به مدت یک هفته در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود.
وی یادآورشد: به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در اراک و وضعیت نارنجی در شهرستانهای محلات، دلیجان و ساوه، و سرایت این بیماری به رده‌های سنی پایین‌تر، آموزش همه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این ۴ شهرستان به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود.
وی افزود:بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی، برای مدارس دیگر شهرهای استان نیز که شمار دانش آموزان مبتلا به کرونا افزایشی باشد، با صلاحدید رئیس مرکز بهداشت و فرمانداران، مجوز آموزش غیرحضوری صادر خواهد شد.
وی گفت:حضور عوامل اجرایی مدارس به منظور ارائه خدمات به مراجعین و نظارت بر فرآیند آموزش غیر حضوری، در مدارس الزامی است.
وی ادامه داد:در صورتی که طی یک هفته شرایط استان به لحاظ شیوع کرونا دچار تغییر شود، تصمیمات جدید در این خصوص اتخاذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار