فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط ۵۹ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۵۵ نفر در این رابطه، عملیات‌ پلیس در ۲ روز گذشته در سطح خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 31 January 2022

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمدصالحی روز دوشنبه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان و اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی موضوع به صورت مستمر در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار دارد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در ۴۸ ساعت گذشته در چندین عملیات منسجم، پی در پی و موفق، ۵۵ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۷ قبضه سلاح جنگی و ۴۲ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۵۹ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵۶۹ عدد انواع فشنگ مربوطه کشف شد.

سردار صالحی بیان کرد: پلیس با کسانی که نظم و آرامش عمومی را خدشه‌دار و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شوند، قاطعانه برخورد می‌کند و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان پیش از این در ۱۵ دی گذشته از کشف ۹۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز با اجرای طرح چهار روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات‌ و دستگیری ۷۵ نفر از عوامل تیراندازی در سطح استان خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار