فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم(ع) گفت: سپاه زیرساخت‌های اردوگاه های آموزشی خود را به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ معنوی برای جوانان و به ویژه دانش آموزان آماده کرده‌است.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 30 January 2022

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش قم، افزود:بیشتر اردوگاه‌های آموزشی سپاه بازسازی شده‌است تا اثرگذاری بیشتری برای نسل جوان داشته باشد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش درتربیت نسل آینده ساز، گفت: هیچ کشوری بدون برخورداری از نیروی انسانی کارآمد نمی‌تواند پیشرفت کند.

وی افزود: حساس‌ترین و مهمترین بخش اداره کشور، آموزش و پرورش است، وقتی معلم قشر جوان را پرورش می‌دهد در واقع نیروی انسانی کشور را تربیت می‌کند.

موحد گفت:‌با توجه به شرایط کرونا وتعطیلی مدارس، موضوع تربیت درآموزش و پرورش باید بیشتر مورد توجه قرارگیرد.این نسلی که می‌خواهد هدف انقلاب را که رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن است نقش ایفا کند لازمه اش تربیت دینی است.

وی درادامه با اشاره به طرح محله محوری سپاه قم در رصد و کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: با شیوع کرونا این طرح بسیار به مسئولان سپاه کمک نمود به همین دلیل محلات از ۱۵ محله به ۵۲ محله افزایش پیدا کرد.

وی افزود:‌ درحال حاضر ۱۱۵محله در استان روی نقشه مشخص شده و مدیران خواهر و برادر هر محله هم منصوب شده‌اند که ۲۰ محله در منطقه پردیسان و ۹۵ محله در سطح شهر قم  است.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده‌است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

موحد گفت:در همین راستا تاکنون ۲۰خانه اعتماد و ۸۰ خانه سبز که در مباحث فرزند پروری، اخلاق وغیره فعال هستند در محلات تشکیل شده است،

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این دیدار اظهار داشت: حضور سپاهیان در مدارس و آموزش و پرورش برای معلمان و دانش آموزان باعث امید، نشاط و ایجاد انگیزه می‌شود. باتوجه به نزدیک بودن دهه مبارک فجر باید دستاوردهای نظام برای دانش آموزان و معلمان تبیین شود.

علی رضا رحیمی افزود: ما ابهت آمریکا را در دستگیری ملوانان متجاوز آنها توسط نیروی دریایی سپاه شکستیم، همچنین هیمنه پوشالی آمریکا  در موشک باران عین الاسد شکسته شد. امیدوارم نمایشگاهی در این خصوص برای دانش آموزان در دهه فجر برپا شود تا افول استکبار جهانی در معرض دید جوانان قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار