رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان از تصادف زنجیره ای ۳۴ خودرو سنگین و سواری به دلیل عدم رعایت سرعت در مه گرفتگی در محور ۱۵ کیلو متری بهبهان به رامهرمز خبر داد
کد خبر: ۱۰۲۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 10 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دکتر رمضان احدی با اظهار نگرانی از این وضعیت پیش آمده و با عرض تسلیت به خانواده های عزا دار این حادثه افزود: گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای و برخورد ۳۴ دستگاه سنگین و سورای در محور ۱۵ کیلو متری بهبهان به رامهرمز به اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهبهان گزارش داده شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان بیان کرد: در اولین دقایق این حادثه با اطلاعات اولیه در محل حضور رساندم و از نزدیک وضعیت را بررسی و دستورات لازم را جهت آماده باش کلیه امکانات و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین بالگرد فوریت‌های پزشکی داده شد.

دکتر احدی گفت: در این تصادف که صبح امروز حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه گزارش شده 40 نفر مجروح و4 نفر کشته و 2 تن حال شان وخیم گزارش شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان در مورد امدادرسانی به مصدومان این سانحه افزود: مصدومان از طریق ۹ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهبهان، به بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان اعزام شدند، همچنین نیروهای اورژانس کمتر از ۱۰ دقیقه به محل تصادف رسیدند و خدمات امداد و نجات و درمان را انجام دادند.

دکتر احدی ادامه داد: بعد از اقدامات اولیه به کلیه پایگاههای اورژانس شهرستان بهبهان و شهرستانهای همجوار دستور آماده باش داده شد و هماهنگی کامل با بیمارستانهای شهرستان جهت پذیرش سریع و فوری مصدومین بعمل آمد.

دکتر احدی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از سرعت عمل خوب فوریتهای پزشکی و نیروهای امدادی تصریح کرد: اقدام سریع و بموقع امداد پزشکی از شدت جراحات و مصدومیت مجروحین جلوگیری و کاسته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار